Coraz częściej zdarza się, że wiadomość email zostaje podmieniona przez złośliwe oprogramowanie lub organizacje przestępcze.

Podpisywanie cyfrowe wiadomości email udowadnia autentyczności pochodzenia i zapobiega manipulacjom, pozwalając upewnić się, że odebrana wiadomość pochodzi od firmy Calmet sp. z o.o. a nie od oszusta oraz, że wiadomość nie została zmieniona w trakcie przesyłki.

 

Aby dowiedzieć się jak zweryfikować podpis cyfrowy wybierz swojego klienta poczty:

Spis treści

 

MS Outlook 2007, 2010, 2013, 2017

  • Otwórz emaila i spójrz na nagłówek

  • Zweryfikuj 3 miejsca:

a) Od: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) Podpisane przez: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

c) Oznaczenie: lub

Jeśli dowolny z tych punktów (a, b lub c) wygląda inaczej oznacza to, że email nie został wysłany przez Calmet sp. z o.o. lub został podmieniony w trakcie przesyłki

 

Mozilla Thunderbird

  • Otwórz emaila i spójrz na nagłówek

  • Zweryfikuj 2 miejsca:

a) Od: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) Oznaczenie:

  • Naciśnij na oznaczenie (b) i zweryfikuj 2 dodatkowe miejsca:

c) Podpisany przez: Calmet sp. z o.o.

d) Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeśli dowolny z tych punktów (a, b, c lub d) wygląda inaczej oznacza to, że email nie został wysłany przez Calmet sp. z o.o. lub został podmieniony w trakcie przesyłki

 

RitLabs The Bat!

  • Otwórz emaila i spójrz na nagłówek

 

  • Zweryfikuj 2 miejsca:

a) Od: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) Oznaczenie:

Naciśnij na oznaczenie   (b) i zweryfikuj 2 dodatkowe miejsca:

c) Status: OK

d) Podpisany przez: Calmet sp. z o.o.

Jeśli dowolny z tych punktów (a, b, c lub d) wygląda inaczej oznacza to, że email nie został wysłany przez Calmet Sp. z o.o. lub został podmieniony w trakcie przesyłki

 

Google Mail

 Otwórz emaila i na nagłówku wiadomości naciśnij przycisk  (a)

  • Zweryfikuj 1 miejsce:
  1. b) Od: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z oznaczeniem  zweryfikowano adres email

Jeśli dowolny z tych punktów (a lub c) wygląda inaczej oznacza to, że email nie został wysłany przez Calmet Sp. z o.o. lub został podmieniony w trakcie przesyłki

 

Apple Mail

 Otwórz emaila i spójrz na nagłówek

  • Zweryfikuj 3 miejsca:

a) Od: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) Zabezpieczenia: Podpisany (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Jeśli dowolny z tych punktów (a lub b) wygląda inaczej oznacza to, że email nie został wysłany przez Calmet sp. z o.o. lub został podmieniony w trakcie przesyłki

 

Inny klient email

Proszę spojrzeć do instrukcji obsługi klienta email i znaleźć jak zweryfikować Podpis cyfrowy dla otrzymanej wiadomości email.

Jeżeli na podstawie powyższych instrukcji okaże się, że wiadomość nie zawiera prawidłowego podpisu elektronicznego należy:

  • przeskanować komputer w poszukiwaniu wirusów;
  • zaktualizować oprogramowanie (system operacyjny) oraz program antywirusowy;
  • poinformować Calmet w celu ponownego otrzymania wiadomości email;
  • poinformować administratora lokalnej sieci.
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka).

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.